منتديات coool guyz


منتدى كوووووووووووووووول
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 التسجيل في المدرسة(حسون وزكية)

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
صقر الحياة
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر الاسد عدد المساهمات : 2187
نقاط : 10846
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 26
الموقع : اليمن الحبيب
حال العالم : كوووووووووول
العمل/الترفيه : طالب
mms :
اوسمتي

مُساهمةموضوع: التسجيل في المدرسة(حسون وزكية)   الأربعاء أغسطس 18, 2010 7:54 am

حســـــــــــــــــــــــــــــون وزكيــــــــــــــــــــــــــــة

التسجيل بالمدرسة

****************
فريدة: السلام عليكم
المس كوثر: اهلا ً وسهلاً اتفضلوا
كريمة: يزيد فضلك
فريدة: احنا جايين نسجل الولاد عندكم بالمدرسة عايزين نسأل بكام وكده يعني
المس كوثر :اوي اوي بصي يا ستي لحظة لحظة بيعملوا ايه ولادكوا
حسون: انا اقطف وحده وانتي وحده
زكية: ماشي
فريدة: حسون زكية بطلوا لعب تعالوا هنا
المس كوثر: يلعبوا ايه دول خلصوا على الورد اللي في المدرسة
كريمة: زكية تعالي ياحبيبتي بلاش احراج
زكية: ايه ايه ايه ايه اهو جلسنا قولوا عايزين ايه
المس كوثر: هههههه بنتك دمها خفيف جداّ
حسون: لا ياست دي دمها اثقل من الدب الكبير بتاعي
فريدة: المهم يا ختي خلينا بالمهم
المس كوثر: بصي ياستي احنا التسجيل عندنا بألفين جنيه طيلة السنه ولو عايزنهم يسجلوا بالباص بتاع المدرسة حتدفعوا اربع تلاف جنيه
فريدة: مش شايفاهم كثير شوية
المس كوثر: لا مش كثير على ولادكم
حسون وزكية: لا كثير
كريمة: اسكتوا انتوا طيب التدريس عندكم يعني حيكون منتظم
المس كوثر : اكيد ده في حصص ابداعيه كثير
فريدة: خلاص ماشي طيب اكيد في تقسيط يعني الفين دلوقتي والفين بعد نص السنه
المس كوثر: اكيد بس ماقولتليش اسمكم ايه يا حلوين
زكية: ااا
حسون: اسكتي انا حتكلم .... انا اسمي حسون حسني ودي التخينه اسمها زكية
كريمة: ما تلمي ابنك يا فريدة الله
زكية: اصلوا مش متربي ده حمار
فريدة: الله ابني حمار برظة
كريمة: اه حمار
فريدة: جرى ايه يا كريمة
كريمةك لا بقى يافريده
حسون وزكية: ههههههههههههههههه
المس كوثر: ياجماعه مش كده بصوا عيالكم بيضحكوا على رأي المثل بيعملوها الصغار وبيقعوا فيها الكبار
حسون: بصي يازكية اول ما حنروح حنلعب لعبه ماشي
زكية: ماشي
*******************
شفتوا عملوا حسون وزكية ايه ونشوف بكرة حيعملوا حسون وزكية ايه مع يوميات حسون وزكية
قصة وسيناريوا وحوار/ صقر منقوش
تحياتي صقر الحياة
ورمضان احلى في منتديات coool guyz












الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://smaam.yoo7.com
ابن عدن**
كووووول ملكي
كووووول ملكي
avatar

ذكر الاسد عدد المساهمات : 1881
نقاط : 8865
تاريخ التسجيل : 12/01/2010
العمر : 26
الموقع : عدن جوهره الجزيره العربيه
حال العالم : سعيد جداً
العمل/الترفيه : على الانتر نت
mms :
اوسمتي



مُساهمةموضوع: رد: التسجيل في المدرسة(حسون وزكية)   الأربعاء أغسطس 18, 2010 7:58 am

روووووووووووعه اخوي ومنتضرين الحلقه اتانيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.smaam.yoo7.com
CoOoL BoY
كووول متميز
كووول متميز
avatar

ذكر الميزان عدد المساهمات : 332
نقاط : 6417
تاريخ التسجيل : 26/07/2010
العمر : 25
حال العالم : رايـــــــــــق ع الآخــــــــر
العمل/الترفيه : student
mms :
اوسمتي

مُساهمةموضوع: رد: التسجيل في المدرسة(حسون وزكية)   الأربعاء أغسطس 18, 2010 2:31 pm

الله يستر ايش بيسووا دول المصايب من بدايتها يقطفوا الزرع بعدين ايش بيعملوا

بانتظار الحلقه الجديده
يسلمو يا مبدع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.smaam.yoo7.com
ღ بنت عدن ღ
مشرفة cool guyz الجمال والاناقه
مشرفة cool guyz الجمال والاناقه
avatar

انثى الميزان عدد المساهمات : 1271
نقاط : 7872
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 28
الموقع : مملكة أبي
حال العالم : متــــــــــــقلب
العمل/الترفيه : طالبه
mms :
اوسمتي

مُساهمةموضوع: رد: التسجيل في المدرسة(حسون وزكية)   الأربعاء أغسطس 18, 2010 8:24 pm

هههههههههههههههههههههه وربي اني اموت عليهم

منتظرين ايش بيحصل بعد كده





أم ـــــيره في مملكة أبــــــي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
صقر الحياة
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر الاسد عدد المساهمات : 2187
نقاط : 10846
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 26
الموقع : اليمن الحبيب
حال العالم : كوووووووووول
العمل/الترفيه : طالب
mms :
اوسمتي

مُساهمةموضوع: رد: التسجيل في المدرسة(حسون وزكية)   الخميس أغسطس 19, 2010 7:23 am

مشكوووووووووووووووووووووووووور على المرور المنور تسلموووووووووووو









الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://smaam.yoo7.com
ღ EMoOo G!RL ღ
المشرفة العامة
المشرفة العامة
avatar

انثى الجدي عدد المساهمات : 2460
نقاط : 9510
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 24
الموقع : In My WoRlD
حال العالم : CoOoOoOoL
العمل/الترفيه : StUdEnT
mms :
اوسمتي


مُساهمةموضوع: رد: التسجيل في المدرسة(حسون وزكية)   الأحد أغسطس 22, 2010 1:21 pm

هههههههههههههههههه
يج ــننوا




في مشيتي " شموخ " وإعتدآل ومهآبه
أحب وأنحب وأضيعهم بـ " إبتسآمه "
صريحه في كلمتي" أنيقه " في تعاملي
ليس غرور مني ....
إنما هذا هو منهجي
....





تس ـــلم يدك ابن ع ــدن ع التوقيع الج ــنآن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.smaam.yoo7.com
أميره بأخلاقي
كووول من الألماس
كووول من الألماس
avatar

انثى الحمل عدد المساهمات : 901
نقاط : 7097
تاريخ التسجيل : 08/07/2010
العمر : 26
الموقع : ف دار قابوس
حال العالم : سكره و ذبت
العمل/الترفيه : طالبه
mms :
اوسمتي

مُساهمةموضوع: رد: التسجيل في المدرسة(حسون وزكية)   الثلاثاء أغسطس 31, 2010 5:13 pm

وايد حلوين يهبلووا

يسلموو صقروو المبدع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أمير الحياة
مشرف عام
مشرف عام
avatar

ذكر القوس عدد المساهمات : 1766
نقاط : 8706
تاريخ التسجيل : 07/01/2010
العمر : 25
الموقع : عدن
حال العالم : كوووول
العمل/الترفيه : طالب
mms :
اوسمتي







مُساهمةموضوع: رد: التسجيل في المدرسة(حسون وزكية)   الخميس سبتمبر 02, 2010 2:17 pm

على رأيك ايش بيسوا بعدين

هههههههههه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
التسجيل في المدرسة(حسون وزكية)
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات coool guyz :: اقسام الترفيه والفرفشة والغرائب :: cool guyz ضحكاتنا-
انتقل الى: